Magamról

Tarjányi Ágoston Péternek hívnak.

A környezetem elsősorban B2B szektorban tevékenykedő értékesítési szakemberként ismer. Hosszú évek óta figyelem a látókörömbe kerülő vállalkozásokat, beszélgetek, tapasztalatot cserélek más vezetőkkel. Érdekel, hogy honnan indultak és hová tartanak. Mennyi ebben a tudatosság és mennyi az ösztönösség? 

Lassan két évtizede kezdtem el üzlettel foglalkozni. A B2B szektorban eltöltött évek alatt olyan cégeket képviseltem, mint a HILTI, a 3M, vagy a Flow Dry. A maguk területén sok esetben piacvezető márkákat képviselve azt tanultam meg, hogy egy vállalkozás sokkal több, mint egy cégnév, vagy arculat. Akarva, akaratlanul márkákká válnak.

Egy erős márka a B2B szektorban sokszor kulcsot jelent az üzlet megkötéséhez.

Megtanultam, hogy a marketing boszorkánykonyháján kifőzve a brand önmagában véve még nem sokat ér. Működnie is kell, mert az üzlet nem pusztán népszerűségi verseny. A B2B márkák tudatos felépítését, a vállalkozások legösszetettebb stratégiai feladatai közé sorolom, mert különböző osztályok és munkavállalók hatékony együttműködését igényli. Hosszú távú cél és inspiráló feladat.

Azt vallom, ha valamit lehet jól csinálni, akkor csináljuk úgy, és ha két jó lehetőség közül is választhatunk, akkor járjuk a járatlant. Mert nem csak a cél a lényeg, hanem az odáig vezető út is. Tanulni és továbbadni…

Az évek alatt összegyűlt tapasztalatomat, a megszerzett és tanult tudásomat szívesen osztom meg veletek.